Састаў
метадычнага аб’яднання
настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры
(2022/2023 навучальны год)
Прозвішча,
імя, імя па бацьку
|
Адукацыя
|
Спецыяльнасць
|
Стаж
|
Катэгорыя,
дата атрымання
|
Тэма
па самаадукацыі
|
Дуньковіч Валянціна Анатольеўна
|
Вышэйшая
|
Беларуская мова і літаратура
|
27
|
першая
|
Развіццё творчага патэнцыялу асобы вучня, павышэнне якасці ведаў на ўроках беларускай мовы і літаратуры
|
Аполька Ніна Васільеўна
|
Вышэйшая
|
Беларуская і руская мова і літаратура
|
28
|
вышэйшая
|
Фарміраванне ключавых кампетэнцый праз сучасныя медыятэхналогія
|
Раманюк Алена Вітальеўна
|
Вышэйшая
|
Беларуская мова і літаратура
|
24
|
вышэйшая
|
Метады і прыёмы актывізацыі пазнаваўчай актыўнасці вучняў на ўроках беларускай мовы
|
Маісеева Таццяна Сцяпанаўна
|
Вышэйшая
|
Беларуская мова і літаратура
|
19
|
першая
|
Выкарыстанне сучасных тэхналогій на ўроках беларускай мовы і літаратуры, паказакласных мерапрыемствах
|
Ляўковіч Наталля Мікалаеўна
|
Вышэйшая
|
Педагогіка і методыка пачатковага навучання з дадатковай спецыяльнасцю “Беларуская мова і літаратура”
|
20
|
першая
|
Метады і прыёмы фарміравання ўнутранай матывацыі школьнікаў на ўроках беларускай мовы
|
Макар Ірына Мікалаеўна
|
Вышэйшая
|
Беларуская мова і літаратура
|
12
|
Без катыгорыі
|
Фарміраванне моўнай кампетэнцыі вучняў на ўроках беларускай мовы і літаратуры
|
Углянец Алеся Анатольеўна
|
Вышэйшая
|
Беларуская мова і літаратура
|
|
Без катыгорыі
|
|
Кіраўнік аб'яднання Дуньковіч Валянціна Анатольеўна.
План
работы метадычнага аб’яднання
настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры
на 2023 – 2024 навучальны год
Тэма
Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры па фарміраванні асобасных, метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў
Мэта: павышаць якасць адукацыі па беларускай мове і літаратуры на аснове рэалізацыі сучасных падыходаў да навучання на базавым і профільным узроўні.
Задачы:
1) інфармаваць настаўнікаў аб нарматыўным прававым, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах, навінках педагагічнай літаратуры.
2) актуалізаваць і паглыбіць веды настаўнікаў пра сучасныя падыходы і спосабы арганізацыі самастойнай і калектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў, удасканаленне методыкі выкладання вучэбных прадметаў, авалоданне здароўезберагальнымі адукацыйнымі тэхналогіямі;
3) удасканаліць прафесійную кампетэнтнасць настаўнікаў беларукай мовы і літаратуры па фарміраванні асобасных, метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў.
№
п/п
|
Змест дзейнасці
|
Форма правядзення
|
Тэрміны выканання
|
Адказныя выканаўцы
|
1
|
Складанне плана работы метадычнага аб’яднання на навучальны год
ТЭМА: Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па пытаннях выхавання і развіцця асобы вучняў сродкамі вучэбных прадметаў „Беларуская мова“ і „Беларуская літаратура“
|
Вывучэнне рэкамендацый, ІМП
|
Да
21.08.2023
|
Дуньковіч В.А.
|
2
|
Пасяджэнне 1
ТЭМА: Асаблівасці арганізацыі вучэбнага працэсу па беларускай мове і літаратуры ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2023/2024 навучальным годзе
- Аналіз вынікаў работы вучэбна-метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры ў 2022/2023 навучальным годзе.
2. Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне агульнай сярэдняй адукацыі ў 2023/2024 навучальным годзе.
3. Аналіз вынікаў экзамену па вучэбным прадмеце «Беларуская мова» па завяршэнні навучання і выхавання на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
4. Вынікі цэнтралізаванага экзамену па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” па завяршэнні навучання і выхавання на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
5. Планаванне работы метадычнага фарміравання на 2023/2024 навучальны год.
|
Інструктыўна-метадычная нарада
|
24.08.2023
|
Дуньковіч В.А.
Дуньковіч В.А.
Дуньковіч В.А.
Настаўнікі-прадметнікі
Настаўнікі-прадметнікі
Дуньковіч В.А.
|
3
|
Пасяджэнне 2
ТЭМА: Грамадзянска-патрыятычнае выхаванне вучняў сродкамі вучэбных прадметаў “Беларуская мова”, “Беларуская літаратура”
Пытанні для абмеркавання:
1. Актыўныя метады і формы навучання як рэсурс рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу вучэбнага прадмета.
2. Прыёмы і метады фарміравання эмацыянальна-каштоўнасных адносін да гісторыі і культуры, спосабы выхавання ў вучняў павагі да мовы, краіны, яе традыцый.
|
Круглы стол
|
02.11.2023
|
Маісеева Т.С.
Углянец А.А.
|
4
|
Пасяджэнне 3
ТЭМА: Інфармацыйная культура і медыякампетэнтнасць настаўніка як сродак фарміравання маўленчай, моўнай, камунікатыўнай і лінгвакультуралагічнай кампетэнцый вучняў.
Пытанні для абмеркавання:
- Медыяграматнасць як неад’емны фактар развіцця метадалагічнай культуры вучняў.
- Выкарыстанне медыяадукацыйнага падыходу ў вучэбнай і пазаўрочнай дзейнасці.
|
Метадычны дыялог
|
28.12.2023
|
Макар І.М.
Аполька Н.В.
|
5
|
Пасяджэнне 4
ТЭМА: Сучасныя адукацыйныя тэхналогіі і методыкі, заснаваныя на дыялогу і супрацоўніцтве, як сродак развіцця асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў
Пытанні для абмеркавання:
1. Інтэрактыўныя тэхналогіі ва ўмовах сучаснага ўрока.
2. Павышэнне пазнавальнай актыўнасці вучняў праз
гульнявыя тэхналогіі.
|
Семінар
|
28.03.2024
|
Раманюк А.В.
Цюшкевіч І.І.
|